Szerettük egymást én és te,

Szerettük egymást, rég volt ez.

Egy esős délután szerettél meg.

Esett az eső mikor megismertelek.

 

Hideg volt fáztam, hozzád bújtam,

Fekete esernyőt tartottál kezedben,

Hideg volt, esett az eső

S mi mentünk ketten az őszi esőben.

 

De rég volt, de jó volt,

Mégis elfeledtük.

Te engem, én téged, s hogy

Egymást szerettük.

Ha néha mégis

Őszi esőben sétálok s fázok,

Egy régi, fekete esernyőre

Gondolok.

Szerző: Gilyannkata  2009.05.10. 19:08 Szólj hozzá!

Címkék: fekete esernyő verseim

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr421113540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása