Hiába bújtam el, a bánat rám talált,

Húz, nyúz, cipel magával.

Jó volt nélküled,

Kösz elvoltam,

Nem tudom, miért?

Szerelem fent, szerelem lent,

Menj el, nem kellesz!

Nélküled elvoltam

Magányom megszoktam

Unom a fájdalmat.

Unom, hogy örökké,

Én, csak én szenvedek.

Kérlek, ha szeretsz

Csak egy kicsit is,

Szenvedj te is

Helyettem.

 

Ha szeretsz, ne mond!

De döntsd a falakat,

Érezzem minden érintés

Erről zengjen bő dalokat.

Nézz úgy, hogy forrjon a vérem,

Ölelj úgy, mintha csak mának

Élnél. De ne mondd!

Hazudj, hazudd, hogy én

Csak én, csak rám

Vártál éveken át.

Jaj, szerelem, jaj, ez nem az!

Egóm pusztul el ily hangosan,

Jaj, érzelem, hányinger, jaj,

Hol van a lelkem?

Hova lett?

Lett légyen valahol,

Illúziók közt táncol,

Sárba fulladva,

Vízbe fojtva,

Parázson égetve, vonaglik,

Semmi, semmi nem kell,

Csak vége, legyen már vége!

 

Új hajnal új dalt hoz nekem?

Talán szebbet, illatosabban szól?

Kusza, huja, összevissza,

A gondolatok tekeregnek,

Valahol meg türelmetlen,

Egy csergő óra kopogtat.

-         Lejárt az idő, lejárt az idő!

-         Menni kell, készülni, indulni:

Én meg csak ülök és bámulom

A semmit.

Nekem mondja? Kiabálja?

Nekem üzen időt, sürgetést?

-         A táncot elkezdték rég nélküled!

-         Őrület, őrület, bolond Világ.

Hol vagyok, ki vagyok?

Ki mondja meg nekem,

Miért vagyok?

Szerző: Gilyannkata  2012.05.09. 22:39 Szólj hozzá!

Címkék: verseim ki vagyok?

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr404499327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása