Szavak, szavak, szavak,

Édesen gyilkoló szavak.

Kuszálva, sután belém karol,

És magával ránt

A gondolatok káosza

Színesen másképpen zengő

Furcsának mondott,

Egyszerre gyűlölt,

Egyszerre szerető,

Szavak, szavak, szavak.

 

Játszódtam, játszódtak velem,

Azt hittem, uralom,

Bizalmam nagyra nő

Jegesen izzó, ólomszínekbe,

Aztán ragacsos, szótlan,

Bicegő, suta két szó

Nem tudtam, hová legyen,

Szavak, szavak, szavak.

 

Játszódtam, játszódtak velem,

S az érthetetlen

Még értehetetlenebbé lett,

Ige és állítmány

Csupa cselekvés,

Háromból válasszál

De melyiket?

A jobb az szép,

A ball az jó,

A középső olyan

Semmilyen ízű,

De láng van benne, tűz!

Az agy raciónál,

A szív háborog,

A lélek csendes, egy szót se szól.

Szavak, szavak, szavak.

Játékból szőttelek össze,

És közben nem vettem észre,

Hogy beleszakadozott a lelkem.

 

Azt hittem könnyű lesz.

Az volt… neked… amikor elhagytál.

Azt hittem szerelem,

Nem volt… vagy volt? Ki tudja már?

Szürke napok, unaloműző ölelés,

Szavak közt keresem magam.

Nem találom.

Van Ige, van Állítmány,

De valahol, valahol

Elveszett az Alany.

Szavak, szavak, szavak.

Szerelmem, édes gyönyörűm!

Szavak, szavak, szavak.

Fájdalmam, félő keserűm!

Szavak, szavak, szavak.

Keress meg benned életem!

Szavak, szavak, szavak.

Miért, kiért, Oh, Istenem!

 

Szerző: Gilyannkata  2012.08.22. 18:21 Szólj hozzá!

Címkék: szavak verseim

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr594726445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása