Mély poklomat élem, már évek óta

Nem kell máshova mennem, hogy eljussak oda.

A mindennap fájdalma húsomba tép,

Olyan vagyok belülről, mint egy Golgota térkép.

Bár bölcs szavak hagyják el ajkam,

Bár benne virít tudásomnak színe, java,

De senkinek azt el nem árulom,

Hogy igazán ismerős nekem, csak a fájdalom.

Szomjazom minden nap, minden éjszaka,

És így van ez már ezer s ezer évszaka.

A szomjúságom  már csak egyre nő,

S köröttem minden, akár a hideg kő.

Ez az ármányos Világ, mely beszövi lelkem,

Ez a Szeretetlenség, ez öl meg engem.

 

Ha könnyeim vérből hullanának,

Ha sóhajom átváltozna imádságnak,

Ha a lelkem megtanulná végre,

A magányt elengedni szélnek,

Ha a mindennapnak Varázslata volna,

Ha a mosoly csak örömből fakadna,

Akkor vajon EGO-m mit akarna?

Mi az amitől, csak úgy dalra fakadna?

Istenem! Csak egyszer fogd meg a kezem,

Istenem! Én kérlek, vezesd minden léptem.

Szomjamat eloltani egyedül nem tudom,

Nem italban, ételben van nékem hiányom,

Magányos lelkek közt, társam én keresem.

Ez a Szeretetlenség, ez öl meg engem!

 

Szerző: Gilyannkata  2009.07.11. 22:04 Szólj hozzá!

Címkék: verseim mély poklomat élem....

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr231240978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása