Imádkoztam hozzád Isten,

Hívtalak minden nap.

Kértem tőled, sokat kértem.

Sokat is adtál, nagyon sokat.

De nem azt, amit kértem,

Abból nem adtál,

Vajmi keveset.

 

Pereltem veled Isten,

Minden rosszért.

Téged vontalak, téged szidtalak.

Néma voltál, tűrted a szidalmat,

Én meg csak éltem

A tehetetlenségem.

 

Elhagytalak Isten!

Megtagadtam azt is, hogy létezel.

Izzadtan bizonyítottam, csapzottan

Habzó szavakkal.

Te nem védted magad,

A némaságod,

Az őrjített meg.

 

Kérdeztelek Isten!

Miért én, miért így?

Csak mond meg, kérlek!

Háborgó lelkemre

Sem ír, sem válasz

Nem érkezett.

 

Nem jöttél hozzám Isten!

Pedig én hívtalak,

Hosszú éveken át,

Hosszasan beszéltem

Hozzád.

Hol keserűn, hol szeretve,

Hol hitetlen, hol gyűlölve.

 

Amikor nem is hívtalak.

Már nem vártalak,

Szemeim megnyíltak és

Láttalak téged Isten!

Ott voltál mindig mellettem.

Szótlanul csendben

Szeretve.

 

Szégyellem magam Isten!

Nem voltam méltó hozzád.

FÉLELEM vagyok nélküled,

Elveszett, kicsike, senki.

Mégis, mégis még kérlek,

Szeress így engem,

Tápláljon szereteted.

 

Szerző: Gilyannkata  2012.05.03. 07:29 Szólj hozzá!

Címkék: isten verseim

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr914485684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása