Kemény és csontos lettem

Az évek erősítenek.
Fáj az elveszett szerelem,
De Isten itt van velem.
 
Álmokat még kergetek,
Remények, hiú ábrándok,
Átszövik még lelkemet,
Rólad néha még álmodok.
 
Nem tudom, mi jó, mi rossz,
Minden köröttem kavarog,
Hogy elbukom, vagy felemel a Gost,
Boszorkányok vagy angyalok?
 
Nézd, az élet, ahogy van,
Magyarázni én nem fogom,
Hogy nincs értelme, vagy, hogy van?
Ne kérdezd, én nem tudom.
 
Jó, ha még tudok sírni,
Hadd folyjon el bánatom.
Jó, ha még tudok kacagni,
Néha nap újra álmodom.
 
Tudom, tudom, a reményhez
Hozzátartoznak hiú ábrándok,
Tudom, tudom, az élethez,
Tartoznak örömök, gondok.
 
Kérdem tőled, ó Ismeretlen,
Baj, ha vágyom a szerelmet?
Kérdem tőled, ó Istenem,
Szeretve szeretni, élhetek?
 
Földiekkel játszó
Égi Tünemény,
Ne hagyjál el engem,
Mond, hogy van REMÉNY.
Szerző: Gilyannkata  2011.05.06. 14:09 Szólj hozzá!

Címkék: verseim földiekkel játszó...

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr32882246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása