Már nem tudom, ha ismerlek,

Hogy látlak-e valaha?

Még nem tudom, hogy sírtam-e,

Teérted….vagy utánad.

De azt tudom, hogy szeretlek,

Testemnek minden sejtje

Téged vár, mindenütt kereslek

Csak utánad eped,

Érted és utánad hal meg

Mindennap egy kicsit érted.

 

Ölelsz-e még,

Úgy ahogy ezer éve,

Gondolsz rám még,

Vagy enyém az enyészet?

 

Még nem tudom, hogy vagy nekem,

Vagy nem voltál csak képzelet,

Mire lehajtom ólom fejem,

Ezer elmúlt, de jöhet még ezer.

Csak azt tudom, hogy fáj nagyon,

Fájása édes, hát hagyom.

Néha csak attól félek,

Itt voltál velem, mellettem,

Nem vettem észre, nem éreztem,

És többé már, el nem érlek.

 

 

Szerző: Gilyannkata  2009.07.11. 22:11 Szólj hozzá!

Címkék: verseim hol vagy?

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr351240993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása