Olyan vagyok, mint a tűz,

Ha vigyázol, rá melenget,

De ha felelőtlen vagy,

Elemészti lelked, megéget.

 

Olyan vagyok, mint a víz,

Ha figyelsz rá, felemel,

De ha felelőtlen vagy,

Szívedben terem jeget.

 

Olyan vagyok, mint a föld,

Ha ápolod, biztonságot ad,

De ha felelőtlen vagy,

Megfojt, a halálnak ad.

 

Olyan vagyok, mint az első hó,

Ha szereted, megmarad benned,

De ha felelőtlen vagy,

Hogy létezett is elfelejted.

 

Egy véletlen simogatás vagyok,

Ha vágysz rá a tied, lehet,

De ha felelőtlen vagy,

Soha többé nem találod meg!

Szerző: Gilyannkata  2009.05.10. 18:30 Szólj hozzá!

Címkék: de verseim ha....

A bejegyzés trackback címe:

https://gillyankata.blog.hu/api/trackback/id/tr961113465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása